Koszty transportu

Koszt wysyłki palety wynosi 250.00 zł brutto.

Koszt wysyłki paczki do 30 kg wynosi 30.00 zł brutto

Prosimy państwa o zapoznanie się z procedurą odbioru pieca lub przesyłki:

Uwaga kliencie! Piece są dostarczane przy pomocy firmy kurierskiej. Aby mieć pewność, że piec nie został uszkodzony podczas transportu, sprawdź w obecności kierowcy czy na kartonie lub folii ochronnej nie ma żadnych widocznych wgnieceń, dziur bądź zadrapań. Następnie po podpisaniu dokumentacji odbioru przesyłki, poproś kierowcę, żeby poczekał chwilę, ten czas wystarczy, żeby otworzyć od góry karton i folię zabezpieczającą piec i sprawdź go pod kątem zadrapań, wgnieceń lub innych ukruszeń. Pamiętaj, że obowiązkowo należy poprosić kuriera o chwile cierpliwości i rozpakować piec w celu oględzin.

Jeśli coś wzbudza Państwa niepokój (połamana paleta, rozciągnięta lub naderwana folia, krzywo stojący karton, brak taśm spinających, itp.) to proszę pamiętać, że kierowca po otrzymaniu podpisu dokumentacji odbioru przesyłki przez odbiorcę, ma obowiązek poczekać, aż państwo sprawdzą zawartość przesyłki, ostatecznie się upewniając, że ewentualne uszkodzenia zewnętrzne lub ich brak, nie miał wpływu na stan przesyłki. Jeśli jest inaczej i piec został uszkodzony to proszę nie wypełniać protokółu zniszczeń samemu z kierowcą, tylko najpierw, niezwłocznie nawiązać bezpośredni kontakt telefoniczny: 601 673 691 lub 601 529 562 – my państwu pomożemy wypełnić protokół zniszczeń.

Wszystkie piece są ubezpieczone i gwarantujemy, że najpóźniej w ciągu 21 dni zostanie wysłany nowy piec.

Klient zobowiązany jest do przechowania (w miarę możliwości) oryginalnych materiałów pakowych, w które zostało zapakowane otrzymane urządzenie.

Do materiałów pakowych należą głównie: karton i paleta oraz wszystkie inne akcesoria, które wpływają na bezpieczeństwo transportowanego urządzenia, np. krążki tekturowe do unieruchomienia kółek, wypełnienia ścian bocznych, gąbki ochronne, itp.

Przed wyrzuceniem materiałów pakowych proszę wziąć pod uwagę fakt, że w przypadku konieczności wysłania urządzenia do serwisu ich może skutkować obciążeniem klienta za koszty nowych materiałów pakowych, które będą niezbędne do bezpiecznego odesłania urządzenia.